en sliten tisdag

igår hade jag såååååå himla kul ! körde lite förfest hos poggats med ett gäng brudar och sen for vi till sandviken kring halv 8 tiden. de var mer folk än jag väntat mig, och jag tyckte inte ens att de var kallt. synd att jag är så puckad att jag inte tog med kameran,men de var kanske bäst ändå för jag var inte så stadig på benen. vilken tur att jag är ledig idag och imorgon, för idag skulle jag nog aldrig orkat upp till skolan. undra om de var många av 3orna som var i skolan idag, av dom som var knall igår ? inte många om jag får gissa ..ska nog mest ta de lugnt idag, måste diska iallafall men sen ska jag fan bara ligga framför tvn ! det var några stycken som fotade, så när dom lägger in bilderna så slänger jag upp dom här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0