!

hej amanda, nej jag känner inte henne. men hon kallar mig saker och känner hon mig kanske ? nej ! jag skriver precis vad jag vill i min jävla blogg, och du behöver inte läsa den om du tycker att de är onödigt osv osv .. lägg inte ner din tid på min blogg när du bara stör dig på den, och vad spelar de för roll om jag skriver de på min blogg eller lägger ut de i nsd ? de är väl mitt val. tycker verkligen inte att du ska säga alldeles för mycket, för hon känner inte mig och säger ändå att jag är stans största fjortis, och hon som är såååååå mogen borde väl ändå veta att fjortis är ett beteende, och hon känner som sagt inte mig så hur kan hon då veta hur jag beter mig ? osv .. mogen tjej, really !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0