friday, im in love

tjeeena. idag är det fredag,solen skiner och jag är faktiskt glad idag !  idag kommer allt upp på väggen i köket, hylla,klockan, gardiner osv osv .. de kommer bli så ruskigt snyggt ! jag längtar .. men jag får vänta tills min man kommer hem så han får slänga upp hyllan, för sånt klarar jag tyvärr inte själv :) ska slänga in en bild senare idag också på hur det ser ut nu, jag är grymt nöjd faktiskt :)

när magnus slutat jobbet ska vi köra pappsen till byn också, senare tror jag bara att vi ska ta det lugnt, iallafall jag. kanske ta en cider eller två, mums ! dom flesta har väl stuckit till luleå gissar jag, äh där slösar man bara pengar och heeeeeeeelt värdelöst när man inte är 18 ;/ men nästa år, då jävlar ! nåväl nu ska jag gå och måla lister och sen hoppa i duschen. puss



Kommentarer
Racermutta

Haha, jo evelina helt klart. de suger verkligen att inte vara 18 när man far på sånt där, men nästa år då tar vi och kör ;) haha

2010-08-13 @ 00:39:44
URL: http://racermutta.blogg.se/
FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

:)) åå fredag är underbart hihi

2010-08-13 @ 00:48:41
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0