gert musexpert

ibland önskar jag verkligen att jag bara kunde spola tillbaka tiden, och radera allt tråkigt och trycka på replay på alla roliga stunder !


"Hej jag heter Gert och jag är expert
På kvinnans könsorgan
Den har jag studerat ack så passionerat
Sen jag var ett litet barn

Häromdagen kom en man med badbyxor i hand
Och vifta med ett foto på en tjej
Är det tack vare musen som hon simmar tusen
Tusen meter snabbare än mej

Jag är Geeeeeert – Musexpert

Jag har blivit rik på min mus praktik
Och på alla goda råden som jag ger
Åt funderande par som kommer hit för svar
Och springer härifrån och ler

En man och hans fru dom sa i detta nu
Att hennes mus var större än hans pick
Jag tror jag vet vad det kan vara det är ingen fara
För detta symtom så finns ett tryck
Slappmus slappmus ja det är en slappmus
Men låt det inte sabba ert humör
Leta inte längre efter något trängre
Prova bara hålet nedanför

Jag är Geeeeeert – Musexpert

En gång kom en dam – med hållning som en gam
O ville ha ett svar
Hon tyckte hon hörde - någonting som störde
Men visste inte riktigt vad de var

Hon sa med knarrig röst jag fyller 100 nu i höst
Men ack så förbannat fint jag mår
De e ingen fara när jag står – bara när jag går
Då prasslar det mellan mina lår

Frasmus frasmus ja det är en frasmus
Ett sekel har tagit ut sin rätt
Ja jävlar annama den var torr så den damma
Men fin på sitt eget lilla sätt

Jag är Geeeeeert – Musexpert"







Kommentarer
Susanna

<3

2010-08-17 @ 12:56:24
URL: http://www.schafersanna.blogspot.com/
-.-

haha måste ju vara ett skämt !

2010-08-18 @ 04:50:27
susanna

skämt ? så vitt jag vet så är de en låt , men du ditt pucko kanske inte har hört den ..

2010-08-19 @ 11:32:08
URL: http://schafersanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0