godmorgon världen

idag har mina tapeter kommit, redan ! så idag kommer dom nog upp väggen ! han sa 4 dagar och dom ringde idag och sa att dom kommit ! fan vad skönt, då hinner jag ju tapetsera och allt innan helgen. underbart :) och jag börjar nog redan nästa vecka med tv rummet skulle jag tro, måste fara och köpa färg och jag vet inte vilken färg jag vill ha ens ;o och jag kan ju inte påstå att magnus är till någon hjälp. han säger bara "inte vet jag, bestäm du" hela tiden .. så jag får fundera ut något snyggt.

från de ena till de tredje .. igår hade jag,sara och sofie en systerkväll. så himla mysigt ! dom hade hyrt en film som vi skulle kolla men klockan blev alldeles för mycket när vi hade spelat "tjejmiddag" och fotat oss som galningar så jag gick hem vid 11, trött som fa-an ! men en rolig kväll har jag iallafall haft, mycket skratt :) slänger upp lite bilder från kvällen ;)


jag och min ena muhammed ali hahkahla syster



lite skratt i våran family


muslim möte,mina muslim systrar i bakrunden


spelade tjejmiddag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0