jag får liksom ingen ordning i mitt liv

sätter igång med tapetseringen snart, och de känns riktigt skönt att köket snart är klart. känns som att jag hållit på i en evighet, fast de är faktiskt gått ruskigt fort ! var på möbelhuset igår och kollade kökslampor, behöver nya till ALLA rum. så jag får väl ta ett rum i taget för lampor är ju ganska dyra, har iallafall en lampa färdigt till vardagsrummet och nu behövs de en till köket när de blir klart. vi var och kollade igr och hittade några stycken, en som jag blev kär i men den var vit och fanns inte i svart, och de blir ganska mycket vitt i köket så jag hade gärna velat ha en svart lampa. nåväl jag får se .. har inte sovit bra alls inatt, vaknat hela tiden och magnus telefon har ringt hur länge som helst, så de var riktigt tungt att kliva upp men jag får väl lägga mig och vila sen när jag är klar.

sticker kanske till piteå på lördag, ska bli ruskigt roligt om de nu blir av, vilket jag hoppas att det blir ! de är stora nolia och jag är även sugen på att ta en cider eller två hos en gammal klasskompis :) man får se hur de blir med de. jag måste ju prata med chefen ;) nu ska jag gå och fixa lite innan hela familjen kommer hit och hjälper mig att tapetsera :) bilder kommer nog senare. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0