kärlek

jag älskar allt med dig,precis allt. när vi är ute och åker bil och jag kan inte låta bli att kolla på hur fin du är, du kollar alltid tillbaka på mig och säger "vad söt du är" du gör mig alltid så glad, och varje gång du tittar på mig och ler med ditt underbara leende så slår mitt hjärta dubbla slag, jag svävar på rosa moln när jag är med dig !

varje gång du kommer bakifrån och kramar mig och pussar mig i nacken och säger att du älskar mig, de är de underbaraste som finns. varje gång du drar med mig in i sovrummet och knuffar ner mig i sängen även fast jag inte vill och ha massa annat att göra så lägger du dig bredvid mig och håller i mig och säger att jag inte får gå för att du vill mysa, och jag kan inte låta bli att ligga kvar och kolla på dig, för du är så himla fin !

när du kliver upp 20 över 5 på morgonen och ser sådär jätte trött och slut ut, så låtsas jag alltid sova och väntar på den där "hejdå-pussen" som du alltid ger mig. sen kan jag somna gott igen :) du har verkligen tagit mitt hjärta med storm !

...o
ch vilket leende han har.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0