trött som fa-an

har inte skrivit på ett tag, haft fullt upp hela tiden. igår kom våran nya sköna underbara snygga soffa ! och jag blev sååååååå glad .. den var större än vi väntat oss så vi måste möblera om lite i tvrummet, men de får bli efter att jag målat om. åker mest troligt idag och köper färg, vill börja så snabbt som möjligt med de där tvrummet, de är en hel del att måla :o

idag måste jag på banken iallafall, har fått tillbaka skattepengarna och jag blev ruskigt glad. är så jävla fattig så pengar är ju verkligen något jag behöver. vi får se om de blir piteå ihelg, om jag har råd.. man vill ju inte åka dit och snåla ? jag hatar sånt ! sen är ju eldfesten snart också, och jag har inte planerat nånting, vill verkligen dit men de är ju de hur man ska ta sig hem sen ? hojj .. alltid är den nånting ! men man får väl se hur de blir.

och ni ser ju att min blogg blivit ruskigt snygg nu ! tack vare cecilia, thank you again :) nä hurrni, ni slänger jag mig ner i min sköna soffa och blundar en liten stund. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0