you make me feel like oh boy

har klivit upp för en halvtimme sen och nu sitter jag bara här och kikar runt på lite bloggar :) idag är de onsdag och ikväll ska jag nog mest troligt fara ut på stan och kika med therese, mys ! igår gjorde jag inte så himla mycket, städade lite, lagade mat och sen var jag ute med therese och snurrade på stan en stund. när jag kom hem for jag och magnus till alinne och hämtade en telefon som han köpte av henne och efter de åkte vi förbi mamma och hälsade på :) sen for vi hem och bara låg framför tvn.

tänkte även åka på coop och köpa färg så jag kan komma igång med tvrummet snart, men vi har ännu inte bestämt oss vilken färg vi ska ha. grått, men vi vill ha en randig fondvägg med två färger, ganska mörk grå och ... ? någon som har förslag på en fin färg som kan man passa in ? :) nåväl .. nu ska jag färga håret, de behövs !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0