when you cry, I cry

håller på att städa, sovrummet ser verkligen förjävligt ut så jag har plockat upp alla tusentals klädesplagg som legat på golvet + dammsugit och skurat. tog en paus nu en stund för sen ska jag slänga på en tvättmaskin :) imorgon börjar skolan på riktigt, och jag ser verkligen framemot de här sista året med mina bästa. vi ska ha sååå kul ! måste även börja att måla om i tvrummet, så jag ska tvinga med min man idag och köpa färg, har tänkt göra det i flera veckor nu men de har aldrig blivit för vi har inte vetat vilka färger vi ska ha, men nu vet vi. eller iallafall jag, och magnus säger ju att jag får bestämma för att han inte kan sånt :) så han får bara le och se glad ut !

ska slå igång en tvättmaskin nu och sen behövs de dammsugas och skuras i hallen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0