19 dagar ..

imorgon åker jag till luleå ! gud vad skönt de ska bli att komma bort härifrån. fast jag kommer verkligen sakna min underbara karl, men en helg går ju ganska fort sen får jag ju pussa honom igen :) åker 6.43 med tåget imorgon, de kommer bli tungt att kliva upp. jag som är så morgon trött ! men när vi kommer fram ska vi vila en stund på hotellet så vi orkar med kvällen :)

idag är de bara 19 dagar kvar, förstå hur fort de kommer gå ! jag längtar så in i norden. och när vi ska fira mig den helgen, de kommer bli grymt. helst när jag får vara med alla mina favoriter ;)

nu ska jag plocka undan lite här och sen knalla till sofie en sväng. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0