22 dagar

de här jävla lovet har gått på tok för fort. imorgon början skolan igen. men jag kan ju trösta mig med att vi har lov om endast 5 veckor igen. och jag fyller år om 22 dagar ! fasiken vad jag längtar. hur som helst så är de måndag idag, och min lille lillebror fyller år på onsdag och jag vet ännu inte vad jag ska köpa. jag måste fara på expo idag när min karl slutar jobbet. så får vi köpa nått där, synd bara att allt är så jävla dyrt och jag har inte mycket pengar kvar tills jag ska åka till luleå på fredag. tur att jag har min söta mamma med mig som har plånboken ;)

nu tänkte jag skriva ett skolarbete som ska vara klart imorgon och sen måste jag diska. färgade förresten mitt hår igår, utväxten men de blev inte som jag hade trott. de röda som jag vill ska vara ganska så rött blev mörkrött, alldeles för mörkt. men jag får köpa en ny hårfärg innan jag fyller år iallafall. nu måste jag kila. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0