27 dagar

de är endast 27 dagar tills jag fyller 18. kan ni gissa om jag längtar ? jag och några tjejer har planerat en hel del bus. de kommer bli grymt ! och dom här 27 dagarna kommer gå hyfsat fort. hoppas jag iallafall :) idag är de iallafall onsdag och jag sitter hos sofie. min karl jobbar repstopp och är hemma först sent ikväll. och sofie ska vara barnvakt nere i gällivare så jag kan inte umgås med henne heller. tråkigt ! kanske ringer min efterlängtade therese och frågar om hon vill busa med mig.

våran dator är fortfarande på rep hos magnus bror. så de blir inte så mycket bloggande, jag har ju min bärbara dator hemma men den är ju seg som sirap. tar ju en hel dag att skriva ett inlägg här på bloggen. så jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit så mycket :) nu ska jag gå och väcka sofie som har lagt sig och vilat. visst är hon en rolig kompis ? :) hehe. nåväl.. vi hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0