blogg lista

Blogg lista!

1 - Hur länge har du bloggat? till och från i 1 år typ

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? jag läste ganska många bloggar innan jag själv började :)

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? ingen speciell

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? inget speciellt ? de är ju inte så längesen jag startat just den här bloggen

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Kissies, paow och hugos läser jag dagligen. sen har jag ju en hel del som jag följer på bloglovin.com som jag också läser. men orkar inte alltid läsa allt.

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? de är väl 80% dagboksbloggar och 20% ämnes ungefär

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om! jag vet faktiskt inte :o

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
vet inte här heller :o

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Beror på, dom tycker inte jag ska berätta för mkt om mitt liv. Mina föräldrar iaf är såna dära som inte direkt vill synas på internet överallt ! Dom är lite gammel modiga kanske ;)

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Det är ingen som sagt något annat ? så jag gissar de :)

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? de är olika. jag är ganska privat. skriver ju inte om mitt sexliv och sånt precis.

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. jag bloggar aldrig om mitt förflutna så att säga.

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
hm. svåra frågor !

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? nej de tror jag absolut inte.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? näe

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? skadligt vet jag inte, men de kan väl bli ett beroende ?

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? nä. jag tar inte åt mig speciellt mycket, jag blir mest förbannad på folk som inte har något annat för sig än att skriva anonyma kommentarer eller onödiga blogg inlägg. ta de irl förfan !

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
näe inte vad jag vet

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? inte vet jag ?

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? kanske, kanske inte.

21 - Nämn 5 bloggare som du tycker skriver bra! :)
1 = Cecilia Kuhmunen Källefjord
2 = Emelie Kalla
3 = Elin Jatko
4 = Natalie Wettainen
5 = Anna Norman


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0