dag 02 - min första kärlek

min första kärlek ? de var väl william. när jag var 12 år ? vi var väl kanske inte sådär jätte seriösa eftersom att han bodde i tärendö och jag bodde i piteå. några mil hade vi ju till varandra, och vi blev tillsammans innan vi ens hade träffats. men när vi väl umgicks dom få gångerna så var jag kär. vi var tillsammans i över 1 år. även fast vi var så pass oseriösa. men kul hade vi. sen dumpade han mig, och jag grät som ett litet barn. men kom över de lika fort. killarna kom ju och gick lika fort, alltid.



jag har varit kär 3 gånger, på riktigt. dom andra killarna jag haft har väl bara varit hej & hejdå. jag har kanske fått lite känslor för några andra men inget seriöst och de var väl bara en rolig grej såg jag de som. har blivit sårad en hel del, otrohet, lögner och svek är något jag har fått leva med under mina snart 18 år. alla killar jag haft har svikit mig på ett eller annat sätt och jag har svårt för att lita på killar.



men nu när jag träffar magnus känner jag mig så himla lycklig. de känns verkligen rätt och när han tittar på mig med sina söta små ögon så svävar jag på rosa moln. jag är som ett barn på julafton när jag får vara med honom. jag vill verkligen leva mitt liv med honom och jag vill att vi ska bli gamla tillsammans. jag hoppas och tror på oss 2. vi är som menade för varandra. och jag älskar honom 7054297596293 varv runt jorden och tillbaka !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0