dag 03 - mina föräldrar ♥

Min söta mamma heter Anne-May och är 47 år :) hon måste vara världens bästa även fast vi har 2a världskriget hemma ibland. jag vet inte vad jag skulle gjort utan min mamma. hon har alltid varit där för mig när jag var liten. och hon ställer alltid upp ! jag har helt enkelt en underbar mamma, världens bästa. jag har fått mammas näsa och mammas ögonfärg :)



Sen har vi ju världens bästa pappa. han heter Roger Johansson Koski och är 55 år. jag älskar även honom med hela mitt hjärta och de finns ingen som kan ersätta hans plats i mitt hjärta. jag har alltid varit "pappas piga". och hans tålamod har jag nog fått lite. han har inget tålamod alls och jag har inte heller speciellt lång stubin. sen har jag hans ögonform och har lite av hans temperament också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0