dag 05 - vad är kärlek ? ♥

för mig betyder kärlek väldigt mycket. när jag var yngre ungefär från 10 års ålder till jag var 15 så kände jag mig aldrig riktigt älskad. jag kände mig så ensam och allt jag ville ha var lite kärlek. all kärlek betyder så himla mycket för mig. kärlek från familj, vänner och pojkvän. men de här med kärlek kan vara riktigt jobbigt också, men när de väl funkar så tycker jag att det är de bästa som finns ! när man har en pojkvän som man verkligen vet älskar en och visar de på bästa sätt. åh jag ryser av att bara tänka på de. jag är kär i kärleken helt enkelt. 





Kommentarer
tony

det är ju din födelsedag snart ;)

2010-11-21 @ 13:40:51
URL: http://tonkam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0