dag 07 - min bästa vän ♥

som alla kanske redan vet så är ju sofie lundbäck min allra bästa vän. vi har kännt varandra i snart 8 år och varit bästisar lika länge ! jag träffade henne för första gången den 9 januari för 8 år sen. Hennes syster sara fyllde 15 år och jag var där tillsammans med min pappas tjej som känner sofies mamma. jag bodde i piteå då så till en början träffades vi inte så ofta. men varje gång jag var i gällivare så var jag med henne.



vi har gjort allt ihop, vi började tjuvröka tillsammans, vi drack tillsammans första gången och vi har varit allmänt busiga tillsammans unde hela våran ungdom. vi har bråkat en hel del förut men nu har vi väl  växt ifrån de där ;) vi kan prata om precis allt. och hon är den enda som jag litar på till 110 %. om 10 år hoppas jag verkligen att vi fortfarande är bästa vänner. för de finns ingen som henne, de finns ingen som är så bra som henne ! och jag vet, att vad som än händer så står hon alltid bakom mig. och jag finns alltid där för henne. precis som vänner ska ! hon är de bästa som finns. och jag älskar henne sååååååååååååååååååååå mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0