dag 08 - ett ögonblick ♥

menas väl som ett minne ? ett ögonblick jag minns ? hm. nu blev de svårt. man har väl tusen saker man hade kunnat skriva om i det här inlägget. men jag kan ju ta ett ögonblick i mitt liv och de är när min lillebror föddes ! jag kommer ihåg hur glad jag blev. jag hade egentligen önskat mig en lillasyster för jag ville ha någon som jag kunde "ta hand om" när hon blev större. smink, kläder, håret osv.. och välja söta små flick kläder till henne när hon är bejbis. men de blev en lillebror och när jag väl såg honom första gången så ville jag inte ha någon annan än honom. han var så himla söt och min lillebror, min älskade lillebror som jag skulle skydda från allt ont, som en riktigt storasyster. och jag älskar honom såååååååååååååååååååååååååååååååååååå högt på jorden att de inte går att beskriva med ord.

Carl Adrian Orrmalm ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0