dag 09 - min tro

ja vad tusan ska man skriva ? jag tror inte på gud, jag tror inte på tomten, jag tror inte på påskharen heller. hehe :) jag tror på kärlek, jag tror på evig kärlek. jag vet att de finns, de har man ju märkt med människor som varit tillsammans sen dom var 15-16 år och idag är dom 60-70 år och lever tillsammans tills döden skiljer dom åt. det var ju annat förr i tiden, då gjorde man inte slut hit och dit och hoppade till olika hela tiden. som idag, i dagens läge har alla varit med alla :o illa men sant ! och jag hoppas att jag kommer få vara med om evig kärlek.



och sen tror jag på ödet faktiskt. jag tror att allt har en mening, allt man gör har en mening och de är menat att det ska vara så som de är. jag tror inte att de går att ändra sitt ödet, de bara är så de ska vara.

det var väl min tro, typ ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0