dag 13 - den här veckan

eftersom att de bara är måndag idag så vet jag ju inte alls hur min vecka kommer att sluta. men jag tror att den här veckan kommer bli en av dom bästa i mitt liv !

måndag : idag har jag varit i skolan, när jag kom dit kl 9 hade vi ingen samhälls och då hade vi alltså håltimme till halv 11. sen hade vi svenska i 40 minuter och nu har jag slutat,nästan iallafall. en till lektion väntar kl 1 ! tur att jag har nära hem så jag kan springa hit när jag har rast :) senare kanske jag far iväg och köper mig ett solkort. får se hur de blir med den saken. men jag måste ha ett !

tisdag : imorgon börjar jag halv 11, underbart. har bara 2 lektioner och sen ska jag köra med bilskolan halv 3. min näst sista körning innan uppkörningen ;) och sen får jag se vad sista kvällen som 17 åring har att erbjuda :)

onsdag : 18 år ! och gissa om jag har längtat. de känn så underbart att äntligen få följa med mina vänner på krogen då & då, få köpa snus själv, få ta körkort, få göra precis som jag vill ! ska ha fika för familjen vid 6 tiden och sen drar jag på puben och dricker 1 cider eller 2 :)

torsdag : har praktik & skola, slutar skolan klockan 6 på kvällen :o sen tänkte jag ha fika för vännerna eftersom att jag inte hinner ha de på onsdag.

fredag : en lektion på morgonen så drar jag hem och börjar skåla med mig själv, duschar och fixar mig innan min underbara vänner ha tänkt göra något hemskt med mig (jag vet fan inte vad) vill nog inte veta heller :) sen blir nex på kvällen.

lördag : upp och hoppa tidigt, börja dricka, after-ski, träsket och duscha/äta gott, och sen krogen. (lite kortfattat)

söndag : ta de lugnt som fa-an !

ni lär ju få följa med här på bloggen om min vecka som 18 åring. puss så länge !


Kommentarer
anneli

Jag tror också du kommer ha en sjukt kul vecka, jag längtar till min 18 års dag som är nu under december ;)

Grattis i förskott Evelina!

2010-11-30 @ 09:43:28
URL: http://undernorrskenet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0