ditt val

tänker inte ödsla min tid på dig men jag hoppas verkligen att du läser de här för du verkar ju så himla omogen och inte ens kan diskutera en sak utan skriver ALLTID "jag vill inte prata med dig mer" du kan aldrig ens lyssna på vad man har att säga och man får aldrig förklara något för du vägrar att lyssna. och de tkr jag är dålig stil, även fast du kanske hatar mig.

jag kan erkänna att jag var en jävla toffel i början av mitt förhållande, men jag kan inte komma på NÅGON som inte är de när man just skaffat kille. 99 % av befolkningen är de. Inklusive du ! du sa upp kontakten med mig pga av att jag ville umgås med magnus i början, för att jag var så jävla kär. Du var min bästa vän, och sen säger du upp kontakten med din bästa vän för att hon är kär och vill umgås lite extra med sin nya ? jag fattar inte hur du tänker ..

men hur som helst så har du valt att säga upp kontakten med mig igen. visst, de är ditt val och jag tänker inte springa efter dig och be dig ta tillbaka mig. du säger att de är jag som gjort fel ? bara för att vi sa "ja men vi umgås på lördag" och sen blev de lite strul och jag orkade verkligen inte göra de så säger du upp kontakten igen.

jag trodde att du skulle förstå mig när jag förklarade för dig i lördags varför jag inte kunde vara med dig, för vänner förstår. eller ? nä tydligen inte kom jag ju på. du kom tillbaka till mig sist, du sa nu att du inte skulle göra de. så gör fan inte de heller. för jag tänker inte sitta och ta skit av dig för en sån här sak. trodde bättre om dig, så länge som vi känt varandra. och sen för en liten skit sak så säger du upp kontakten.

de var sista inlägget om dig. tack för mig


Kommentarer
Elin

sådärja! that's my girl:) <3

2010-11-09 @ 12:04:30
URL: http://lilljatko.blogg.se/
Anna

go girl ! :) såna behöver man inte . vänner ska få en att må bra å stötta en i sina val, inte något annat !<3

2010-11-09 @ 13:02:49
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0