frissan - skolan - julklappar

idag ska jag till frissan, halv 4 ska jag vara där :) ska bara klippa lugg, blev så sugen på att ha de så jag var tvungen att beställa en tid ;) har ju klippt mig för inte så länge sen så de behövs ju inte toppas eller nått sånt, så jag hoppas de går fort. för jag har en lektion som börjar kl 4 :o blir nog lite sen till den.

har även beställt julklapp till mamma och micke, så nu är de bara 5 julklappar kvar :) och idag när jag fått pengar så är de lika bra att köpa bort alla snarast ! för annars slösar jag upp alla pengar ;) och nu är de ju inte länge tills jag fyller år. hoppas på pengar då ! ;) nu ska jag nog kika runt på saker på internet om jag får nå tips på vad jag kan köpa till alla andra. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0