hatar rubriker

sitter hos sofie och hon är inne i duschen, har varit här ett bra tag men hon verkar ha fastnat dit eller nått :o hehe :) hur som helst så är de underbart med fredag, jag har längtat hela veckan och idag ska jag köpa lite julklappar ! de blev aldrig igår eftersom att jag först var hos frissan och sen i skolan från 4 till 6 så allt hann ju stänga :/ men idag när man karl slutar ska jag tvinga med han på en massa affärer och jag vet att han älskar de ! och han älskar mig lite extra mycket när han får springa med mig på stan i flera timmar och glo på tjej saker, skor etc .. ;) nåväl nu kom sofie ut ur duschen och jag ska vara social ett tag. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0