mitt sista inlägg som barn

ja de är väl nu ska jag bli vuxen och ta ansvar ? eller om 45 minuter rättare sagt. jag får köpa trisslotter, sola på badhuset, gifta mig, rösta, köpa snus, cigg och 3,5or, ta körkort, gå på krogen och göra precis vad jag vill. de här har jag längtat efter så länge. de är verkligen speciellt för mig att fylla 18 år ! och när körkortet hamnar i handen kommer jag vara lycklig som ett barn på julafton. under hela året har alla mina vänner varit 18, hela sommaren har dom kunnat vara på krogen och på festivaler & suttit på öltält medans jag har fått vara nykter. de har absolut inte varit kul för 5 öre. men de har gått ruskigt fort och nu är jag själv 18 och behöver inte sitta hemma en lördagkväll och ha tråkigt om alla ska på krogen, nej minsann nu får jag följa med ;) woho.

hur som helst så ska jag nu hoppa under täcket och läsa lite i körkortsboken innan jag somnar. godnatt och vi syns imorgon. pusss


Kommentarer
Anneli

Ja! Jag får bara vänta 27 dagar, hur blir det att fira din dag då? :)

2010-12-01 @ 10:18:35
URL: http://undernorrskenet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0