onsdag

jag är helt slut. att kliva upp halv 6 är ingen höjdare precis. igår kväll kollade vi dh, världens bästa program om ni frågar mig & efter de fick min karl för sig att ha vattenkrig. han sprutade vatten på mig och när jag skulle ge tillbaka så blev han sur ?! ;o så typiskt han ! men jag fick ge tillbaka iallafall, han kom inte undan. efter en massa vatten och en sur man la vi oss i sängen och somnade rätt så fort.

jag inväntar en inte allt så snabb kille som ska hämta mig så vi kan åka på praktiken,men han verkar fortfarande sova. så får se hur de blir med den saken. för de är tydligen skit kallt ute och att åka buss då ? nej tack. nu ska jag fortsätta kika runt på bloggar och sen invänta marcus eller så går jag och sover igen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0