vad kan du om din pojkvän ?

Namn: Magnus Olausson
Ögonfärg: gröna typ
Födelsedag: 21 augusti
Klädstil: jeans, t-shirt och en huvtröja
Hårfärg: ljus brun
Favoritfärg: vet faktiskt inte, svart ?
Favoritmat: min mat ;)
Har han färgat håret nån gång? nej
Har han klippt sig någon gång? ja
Har han piercat sig? nej
Har han druckit? ja
Har han rökt? ja
Vad heter gatan han bor på? välkommagatan
Vad har han för mobil? sony ericsson c902
Vad vill han bli när han blir stor? han är redan stor och snickare :)
Vad har han för färg i sitt rum? sovrummet är vitt och med en svart/guldig fondvägg
Har han någon/några systrar? nej
Har han någon/några bröder? ja
Vilken mat hatar han? typ surströmming ?
Vad tror du han skulle göra om han vann en miljon? köpt en ny bil och sparat
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Vara med med, sina vänner, köra skoter och skruva.
Vad heter hans pappa och mamma? Stig och Birgit
Har han bråkat med nån någon gång? ja
Vad brukar han göra på helgerna? jaga eller vara med mig :)
Vad har han för musiksmak? allt möjligt
Hur träffades ni? genom en gammal kompis till mig
Vad påminner dig om honom? en massa saker
Vad var det första han sa till dig? hej
Vad var det första du sa till honom? hej
Vad brukar ni oftast skicka sms om? lite allt möjligt
Är han beroende av något? vet inte, jaga ?
Vad kallar du honom? gubben,älskling,hjärtat eller bara magnus
Vad kallar han dig? gumman, älskling
Idrottar han? nej
Vad har ni gemensamt? en del
Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? en ros
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? underbar,finast,bäst !
Gillar du honom? nej, jag älskar honom


Kommentarer
Anna

svar: ja tack eveliiiina ! det borde vi verkligen göra ! skrik till när du har tid ork och lust ! :) jag har ju typ inge liv så jag kan typ anytime ;D

2010-11-10 @ 10:25:36
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0