inte min grejj

alkohol är verkligen inte min grejj, inet för att jag inte hade kul igår. men på krogen är de ju alltid bråk och tjafs ! jag var så jävla arg igår och min hand gör ont. jag blir alltid på dåligt humör på krogen så jag ska försöka hålla mig undan så mycket som möjligt, iallafall fram till 13 maj när vi har mösspåtagning. och sen är de ju studentveckan och sånt och sen kommer sommaren. ska väl leva lite rockstar i sommar men tur att jag jobbar så de lär inte bli så mycket :) och till hösten ska jag sluta helt ! alkohol ger mig inget. fuck alkoholen, fuck alla fittor i den här stan, fuck allt ..


Kommentarer
Elin

men pigan, du måste med ut på valborg! för då ska vi fira min födelsedag :)

2011-04-11 @ 18:01:45
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0