23/8

just käkat ett packet nudlar och jag blev apmätt. fytusan ! har jobbat 7-12 idag, kort dag vilket är jävligt skönt för jag är så trött .. fattade inte hur jag orkade ta mig upp ur sängen, jag tror jag fortfarande sov när jag knallade på toa. trivs jätte bra där borta, skit rolig och trevlig personal. lite rörigt i början, har lärt mig mycket men långt ifrån allt på dessa 2 dagar. tar nog ett bra tag innan jag får in alltihop, men de kommer.

snart ska jag åka ner till mitt favvo jobb och be dom skriva på tidrapporten så jag kan lämna in den. sen måste jag ju packa, sticker imorgon med flyget som går klockan 4 på eftermiddan. nu ska jag kolla runt och sen åka. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0