en ganska kul grej

1. Går du hellre ut (på fest etc.) med stökigt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink?
Stökigt hår och en snygg makeup, helt klart. Ett "stökigt" hår kan vara snyggt.

2. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
Har rakat mina ögonbryn förut, när jag var typ 14 år. Så hellre de igen

3. Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Eftersom att de inte en finns H&M i den här lilla "byhålan" vars jag bor så måste jag köpa allt på internet hur som helst. Eftersom att inte kicks eller lindex fanns som alternativ.

4. Skulle du bära mörk lipliner med ljust läppstift i en månad eller en härlig 80tals-perm?
väljer nog 80tals-permanent isåfall. de där med läppstift lät inge snyggt alls !

5. Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färglada färger resten av livet vilket väljer du?
Målar alltid mina naglar i färglada färger, så jag väljer nog de :)

6. Skulle du hellre ha “MC Hammer”-byxor eller silvriga lamé-hotpants på dig offentligt?
mc hammer, absolut

7. Har du hellre ha en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna?
apelsin face ? njae. bondbränna ? njae. okej, bondbränna..

8. Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
ful .. ja men fan vad svår fråga ! ful färg kanske ?

9. Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin up-inspirerat eller goth-inspirerat – vad väljer du?
pin up, i love pinups !

10. Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
svår fråga de också. för jag har massvis med skor, och jag älskar allihop ! samtidigt som jag ser ut som "hej kom och hjälp mig men ingen kom" utan smink. men. jag väljer nog ändå sminket, eller ? fan ..



Kommentarer
anna susanna

haha , vilken jävla grejjer

2011-08-15 @ 00:03:39
URL: http://susannaedefall.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0