far och gör luleå osäker

åh vad vi har längtat till den här helgen, jag tror den blir helt crazy ! de ska bli så jäääkla skoj. de mesta är nedpackat, allt faktiskt förutom sminket som jag ännu måste använda. ska slänga in lite låtar på usb:n och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska fördriva tiden med, vi åker först halv 4-4 nångång. ska iallafall hinna sminka mig innan dess men de går ganska fort. så jag får se vad jag hittar på =) nu ska jag iallafall kolla låtarna och sen kika runt på olika bloggar. de blir nog mest troligt mitt sista inlägg för ihelg, eftersom att jag inte har tillgång till dator där borta. och vem har tid att sitta vid datorn när vi ska festa hela helgen lång ? inte då jag :) ha en bra helg allesammans. puss


p.s jag kommer sakna mitt älskade hjärta så himla mycket ♥ i love u !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0