gokväll

precis kommit hem från jobbet och jag är verkligen jätte trött så jag slocknar nog snart. jag (läs agneta) har bakat bullar på jobbet tills på söndag när magnus fyller år. dom blev jätte goda och jätte stora =) mums ! har hunnit diska när jag kom hem och slagit igång en tvättmaskin också. jag kom på idag att jag alltid skriver att jag tvättar kläder, ni måste ju tro att jag aldrig gör något annat än de. men de gör jag, och jag vill helst tvätta bort allt på en gång men de blir bara en maskin per dag typ, eftersom att jag har jobbat. men nu är en igång och imorgon när jag slutar ska jag tvätta bort resten =) så jag är tvätt fri i några dagar iallafall.

kom på en fråga när jag var på jobbet som jag skulle fråga er. jag läste en solo tidning och insåg att jag älskar såna tidningar. köper jämt dom när de kommer nya. veckorevyn,solo, ibland amelia och skvaller tidningar. så nu till frågan:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0