hungriiiig

hungrig som en varg .. har käkat fruller tidigt på morgonen så de känns i magen att de börjar bli dags för lite käk. måste dock vänta en stund, eftersom att jag ska på middag hos pappsen och agneta och de blir först om ett tag.

idag har jag varit med susanna. vi sprang och gjorde lite ärenden och sen for vi och hämtade hennes kusin bil + släp och hämtade våran gamla säng som hon fick av oss. så jäkla skönt att de börjar bli tomt med skräp inne i datarummet. snart får jag tapetsera och inreda där =) förresten så var de första gången jag körde med släp, inge svårt men jag var lite nervös faktiskt. hehe ! har även kollat tapeter idag och jag vill ha en fondvägg med typ lila blommor eller liknande, iallafall lila ! så nu är de bara att bestämma vilka, finns ju en hel del att välja mellan. har även hängt upp mina nya gardiner där inne som jag köpte igår, och dammtorkat lite. nu väntar jag på att tvättmaskien ska bli klar sen ska jag åka till pappa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0