på jobbet

hej ! sitter just nu på jobbet och gör absolut ingenting. dom har käkat surströmming här och jag tänkte faktiskt smaka men jag var nog lite för feg så jag värmde matlåda istället :) får väl kanske testa nästa år. de är ganska längesen jag testat så vem vet, jag kanske tycker om de ? men rutten fisk låter inte så lockande !

idag är vi bjuden på ärtsoppa hos pappa, och de är vääääldigt längesen jag åt de. så jag har faktiskt ingen aning om jag tycker om de, förut hatade jag ärtsoppa. men jag ska ge de en chans iallafall =) slutar halv 9 ikväll och då blir de nog bara mys framför en film och sen sova. ska även tömma bilderna från kameran så att den är tom, ska fota ihelgen så jag har lite nya bilder att visa :) hur som helst är de sista skiftet på mitt vikariat imorgon förmiddag. kommer sakna hela gänget. men jag kommer nog tillbaka nästa sommar igen =) nu tänkte jag göra någon nytta här. vi hörs sen ! ha en bra dag så länge.



Kommentarer
MyzaaN

Sv;D haha nej det känns inte helt normalt faktiskt ;D

2011-08-18 @ 15:53:34
URL: http://myzaan.spotlife.se
Evah

SV: Jo precis. Jag ville se hur killar tänker om det, ifall de har samma tankar som oss tjejer lixom :) Om de också är rädda, eller om de bara tänker på det som händer lixom. Kramar <3

2011-08-18 @ 18:29:26
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0