saknar mitt ♥

vet att jag har lovat er bilder under helgen, fotade faktiskt lite igår men de var inte alls mycket. hade ingenting att fota, ingen inspiration alls ! och nu har min man snott med kameran till fjälls (gudars vad jag kommer sakna honom) så jag är utan kamera ända till torsdag. men ni överlever nog, får fortsätta sno bilder från internet och ladda upp. bloggen blir mycket roligare att läsa med bilder, tycker jag iallafall. sen när han kommer hem med kameran ska jag köra en lista. den här ;


Dag 1: Självporträtt

Dag 2: Favoritpryl

Dag 3: En familjemedlem

Dag 4: Min hobby

Dag 5: En gammal bild

Dag 6: Tema ”grön”

Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp eller visat någon.

Dag 8: En favoritbild

Dag 9: Dagen i bilder

Dag 10: Detta gör mig glad

Dag 11: Tema ”Tokigt”

Dag 12: Valfri bild

Dag 13: Tema ”ljus”

Dag 14: En vinterbild

Dag 15: Kärlek

Dag 16: Självporträtt i svartvitt

Dag 17: Ett ögonblick

Dag 18: Känslor

Dag 19: Här bor jag

Dag 20: Tema ”olika”

Dag 21: När jag var liten

Dag 22: Mitt beroende

Dag 23: En sommarbild

Dag 24: Detta gör mig glad

Dag 25: I all hast

Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt

Dag 27: Tema ”två”

Dag 28: Väder

Dag 29: Nyaste bilden på mig själv jag tagit

 

 

Så jag ska ge mig in på en utmaning igen, får se hur de går :) nu ska jag tvätta kläder. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0