sthlm here we come :)

hej alla ♥ nu är klockan snart 12 och de är dags att hoppa under täcket. imorgon väntar en kulig dag =) sätter mig på flyget klockan 4 och sticker till våran kära huvudstad i ett par dagar, tillsammans med världens finaste kille. ska spendera dagarna med min saknade faster,hennes man och min kusin. ska bli riktigt kul att få hälsa på dom. de är några år sen sist :) en hel del shopping lär de ju absolut bli. inte så ofta man åker dit :) tur att jag får en hyfsad lön iallafall.

har precis slängt färg i håret och jag hoppas de blev bra. de är fortfarande blött så lite svårt att se. men de får duga :) hade en gräslig utväxt så var tvungen nu innan jag åker. nåväl. ska försöka uppdatera mycket där nere, så mycket som möjligt iallafall. och kameran är nedpackad så bilder lär de bli ! nu ska jag sova. godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0