sthlm

4 dagar och 7 timmar sen jag skrev ett inlägg sist. kanske dags igen då =) vi är som sagt hemma igen. jag har haft tillgång till dator men har helt enkelt inte orkat slösa tid på varken facebook eller bloggen. och de har varit riktigt skönt, fast de är ju kul att skriva här men en liten ledighet har varit toppen ! nu är jag back on track iallafall. har haft underbara dagar där nere, jätte mysigt. var till fasters stuga igår och de var sol och stekande varmt. jätte härligt. sen har jag shoppat en hel del också, kan fota kläderna en annan dag. för nu har jag slängt in allt i garderoben så .. =) alla bilder har ni på facebook. de tar år och dar att ladda upp här, men några kan ni få se. nu ska jag fara och hyra en film och sen soffhäng med hjärtat ♥





kika resten på fejjan. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0