tattoo time

idag är de tisdag, vilket innebär tatueringsdags åter igen :) den här gången blir d en lite längre tripp, ända ner till töre till eva ! de ska bli skit kul att låta hon gadda mig igen, de är nått år sen nu. de tråkiga är ju att jag måste åka själv dit eftersom att sofie inte kunde fixa hundvakt tydligen så .. jaja men jag överlever, skönt att fara ensam också. lyssna musik och bara vara :) nu tänkte jag börja fixa mig lite smått och sen ska jag promenera till mammas jobb och hämta hennes bil. ni får kanske bild ikväll, om jag orkar lägga upp nått när jag kommer hem. blir nog ganska sent :) annars hörs vi imorgon !


Kommentarer
Elin

Ja alltsååå, jag hade ju kunnat följa om du hade skänkt en tanke åt mig?;)

2011-08-02 @ 11:51:36
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0