tisdag

igår jobbade jag förmiddag, hade så fruktansvärt ont i foten så jag fattade inte hur jag skulle orka. ville helst ligga kvar i sängen tills värken var över, och de är samma visa idag. har så förbannat ont så jag grät igår, och nu på morgonen när jag gick på toaletten. de går inte att beskriva vilken hemsk smärta de är ! nog tjatat om de iallafall. har nyss duschat och fikat lite, tänkte klä på mig och fixa mig lite sen tänkte jag åka ner på jobbet och dricka kaffe i brist på annat. sen hem och tvätta lite kläder och laga käk. förresten, fa-an vad kallt ute ? ska hösten verkligen komma redan. kan de inte vara sommar ett liiiiiiitet tag till. jaja what to do ? hejråp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0