hej

hemma på rast en svänki. tryckt i mig en tallrik med fil och flingor och nu tänkte jag bara sitta och kika igenom lite bloggar och sånt innan jag sticker på jobbet igen :)


en jävligt irriterande sak är att jag inte fått veta ännu om jag kommit in på komvux eller inte ! de börjar isåfall på måndag och man tycker ju att dom borde skicka ut i god tid ? ska ringa dit idag och höra.

en annan jävligt irriterande sak är att jag (läs mamma) köpte en salva på hälsokost för 200 kr. och tro mig, tuben var inte stor. den hjälper bra, men direkt jag kommer på jobbet så kliar de som attans. de är nått på jobbet jag inte tål. skita jobbigt.

en till irriterande sak är att min röda färg som jag har i skallen är uttvättad, redan. så jävla fult ! så jag måste färga håret, vilket är himelens jobbigt.

nu avrundar jag här. hejdå





Kommentarer
Anonym

sv: tack =D

2011-08-16 @ 12:28:49
URL: http://zzombiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0