väldigt lite att göra

Senaste

Låt du hörde: you are my african queen

Film du såg: bad teacher

Mat du åt: nudlar

Kram: magnus

Puss: magnus

Känslan: less

Resa: luleå

Glädje: idag när magnus ringde. hehe :)

Dröm: att jag fick en son, fuck verkligheten. ville ju att de skulle vara sant !

Person du träffade: helen på jobbet

Personen du pratade i telefon med: magnus

Personen du fick sms av: sanna

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ätit

Gången du var utomhus: för en halvtimme sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår

Saken du köpte: snus ?

 

Allmänt:

Ska bli skoj: sthlm i slutet på månaden, + lönen :)

Ska inte bli skoj att: börja plugga !

Sparar till: inget speciellt, sparar bara. bra att ha pengar :)

Pålägg som gäller: korv !

Önskar att jag var bättre på: att träna, ligger på latsidan

Dagens dryck: vatten

Vad saknar du: magnus

Tre band/artister: orkar inte ..

Vad har du gjort idag: jobbat

Brukar du svära mycket: jo

Hur tidigt stiger du upp: olika, idag 06.00

På helgerna: 10-11

Vad ska du göra ikväll: kika en film och sova tidigt

Hur många timmar sover du per natt: väldigt olika

Vem är snyggast i världen: måste säga min man. men elvis presley är ju en pudding.

Vad är det för veckodag: måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: träffade hjärtat ♥

Favoritplagg i garderoben just nu: hatar alla mina kläder

Längd: 172 typ

Vikt: vet faktiskt inte

Byter gärna garderob med: någon som har mycket kläder. typ mamma

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: minns inte vad den heter.

Mitt rum kan beskrivas som: min lägenhet kan beskrivas som ett bombnedslag

Mig själv med tre ord (just nu): trött,lat,uttråkad

Jag tränar: alldeles för sällan

Jag ville bli när jag var liten: läkare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0