25 december

frrrruktansvärt jobbig natt måste jag få säga. har nog aldrig i hela mitt 19 åriga liv varit så trött som inatt, förbannat vad jobbigt de har varit ! men de gick ju, och de underbaraste på länge var att komma hem och få sova. men har klivit upp redan efter 11 så de blidde bara 3 timmars sömn för min del, får supa i mig en jävla massa redbull på vägen till kerrä. har satt i min hårfärg nu som jag ska skölja ut ungefär 20 i. sen duschar jag, fixar mig lite och sen styr jag nosen mot susanna för att göra pajala osäker ikväll. dock nykter men kul att se lite annat, även fast pajala kanske inte har så mycket att komma med :) nåväl. nu ska jag kika vidare en sväng och sen fara. höres !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0