en cider eller två

tänkte jag, men de betydligt mer än så. jag hade riktigt jävla kul igår. först rullade vi med ida och per i c30 till sjöfallet, de var längre än både jag och ida trodde och de kändes som att vi aldrig skulle komma fram alltså ! vi käkade, svin god mat dessutom, och drack sisådär någraaaa cider. här hemma shotade vi och drack vin osv osv. så lite på fyllan blev ju faktiskt, och magnus också för den delen som inte druckit sig full sen i februari ! när vi hade käkat blev vi less, fleera timmar tills bussen skulle gå så min fin fina vän susanna hämta oss. så snäll tjej ♥ vi for och släppte av magnus hemma och sen var jag tvungen att följa med och visa vägen till tjotti för hon skulle plocka upp två fyllon. vi hade ruskigt kul resten av kvällen och vid halv 2 for jag hem och sov :)

nu inväntar jag mamma som ska komma med min mobilladdare, snart slut batteri. och jag får panik utan telefon så jag hoppas hon skyndar sig. men vi hörs ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0