en trött tjej

förlåt för dålig uppdatering. idag har jag vaknat klockan 6, kunde inte somna om när sofie vaknade och klev upp och jag har sovit ganska så dåligt under hela natten ändå så jag var inte speciellt trött, då. har jobbat 12-16 på kvantum, for hem och gaddade mig och nu är jag på jobbet 21-07. 4½ timme kvar tills jag får sova :) gäääsp !

har inte haft ork eller energi till att uppdatera. är för nuvarande inneboende hos min bästa bästa kompis sofie av olika anledningar. men jag saknar magnus, så himla mycket ! äsch, de löser sig. orkar inte tänka mer på de. total kaos i huvudet dom senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. nu ska jag gå :) hejdå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0