freedag !

återigen gick arbets dagen bra på kvantum, trivs som fisken i vattnet och alla är så snälla :) har plockat ut varor i butiken i 4 timmar och jag kan ju säga att de tar på krafterna, de var himla skönt att sluta för dagen även fast de var ganska kul. har mina reebook easytone på mig med får ändå fruktansvärt ont i mina fötter, trodde dom skulle vara bra att jobba i ! har hur som helst slutat kl 5, köpte sallad och for hem. sen har jag plockat och donat lite här och nu väntar jag på magnus mamma och emma som ska komma och fika en sväng :) efter de ska jag dö en stund i soffan och sen sova tidigt, imorgon ska jag vara barnvakt en stund åt lillebror när mamma och micke ska på julbord. hur gott hade inte de varit ? vill också !

nä nu ska jag invänta dom här. hejdå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0