god jävla jul

24 december, skämtar du med mig ? min julkänsla har aldrig varit så död som den är iår. kanske beror de på att snön inte kom när den skulle och att de känns som att julafton är flera veckor bort ? äsch, jag vet inte men någon julkänsla har jag då inte. hade helst velat sova bort hela julafton. åtminstone till ikväll när jag ska och jobba :) nu ska vi inte vara så negativa här.

har klivit upp för en stund sen, sminkat mig och klätt på mig. har ingen hårspray så håret ids jag inte ens ta itu med ännu. gör de hos mamma sen, måste på coop och köpa hårfärg ändå så ska försöka komma ihåg sprayen också ! :)
nä nu är snart magnus klar i duschen så vi får åka iväg. hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0