lilla julafton

eftersom att pappsen åker till byn imorgon så hade vi lilla julafton hos han och agneta idag :) han öppnade sina julklappar (förutom dom han fått av mig) dom får han efter helgen :) och jag öppnade mina. fick en sån där bärbar damsugare som jag velat ha, en spikmatta, pengar, godis, snus och refillkort. egentligen känner jag mig för "gammal" för julklappar och nästa år vill jag inte ha något. känns helt totalt meningslöst att hålla på med sånt där längre.

efter att jag varit där for jag till mamma och spelade kort och drack lite kaffe, sen for jag och handlade på nya coop nära men inte vet jag om de var så mycket att hänga i granen, de var ju en mysig liten affär men den var för liten, och 1 enda kassa. kul om de är mycket folk nångång ? nä tack jag håller mig till mitt ica kvantum hädanefter. de som är bra med coop nära är ju att dom har öppet till 11 varje dag så ifall de krisar sig och klockan hinner bli mer än 10 så är de ju bra att dom finns :)

nu har jag slagit in dom sista julklapparna, ska bara imorgon och kolla en sista till lillebror. har tyvärr skjutit upp de till sista sekund som vanligt. imorgon jobbar jag även, på mitt favvojobb med min favvotjej. 7.30-16.45 :) sen ska jag köra pappa till byn och sen heeeem. kanske uppesittarkväll, jag får se om jag ids :) nu ska jag duscha sen sova. godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0