tisdag

klockan är snart halv 3 och jag har slutat för en stund sen, dagen gick jävla fort faktiskt ! jag var helt slut på morgonen men livet blev så mycket roligare när jag väl kom till jobbet och fick träffa mina fina arbetspolare + alla söta gamlingar :) fick även en till förfrågan om att jobba dubbla idag, ända till kl 9 men då har jag ju redan tackat ja till grönsiskan så de gick inte, men de är ju bra att jag får jobba :) fick också en förfrågan om jag kan jobba imorgon men har inte fått svar på hur de blir, vi kan ju hoppas ! även fast jag vill vara ledig så lockar pengarna mer ;)

nu ska jag vänta tills min man kommer hem. då ska vi handla, fara på interflora och sen hämta lillebror som vi ska vara barnvakt till en stund. nu ska kila. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0