01.12

i skrivande stund är klockan de. jag har pratat med sofie i snart 3 timmar om absolut ingenting. tur att jag har henne, någon man bara kan sitta tyst med i telefon och säga något när man har något att säga :) nu är de bara 6 timmar kvar tills jag får fara hem och sova. fast jag är inte så speciellt trött faktiskt, men de kommer nog om ett par timmar.

tänkte försöka hitta någon rolig blogg att läsa, fördriva tiden lite och sen ska jag nog kolla lite tv. sofie orkar väl inte prata hela natten gissar jag. så jag får försöka roa mig själv sen :) men som tur är så är hon inte trött ännu, så hon orkar nog prata ett tag till. nä nu ska jag fortsätta kolla runt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0