21.00 - 07.00

hej alla glada. nu är klockan snart 8 så om 1 timme väntar jobbet, har legat och vilat i 2 timmar så förhoppningsvis blir jag lite piggare snart. körde pappa till byn kring 12 och när jag kom hem stack jag till maria och hälsade på henne och tristan. tro mig, denna unge. fyfan vad söt han är ! man blir ju knappast mindre barnkär när man är med honom. gullunge !! kul iallafall att träffa dom igen, de var inte igår så att säga. vi gjorde lite ärenden, sen for vi på vårat favvojobb och hälsade på och sen snurrade vi i bilen och pratade lite skit medans tristan sov en stund. nu är jag hemma som sagt och inväntar kusin tim på besök, han skulle komma förbi en sväng innan jag börjar jobba.

har väl inte så mycket mer på hjärtat, kan skriva ett inlägg eller 2 senare ikväll/natt. de lär jag göra, för att fördriva tiden. vi hörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0